SELAMAT DATANG

SELAMAT DATANG KEPADA PENGUNJUNG BUDIMAN SEKALIAN SEMUA SEMOGA KALIAN DAPAT KERAHMATAN DARI ILAHI

Friday, August 10, 2012

Solat Dijadikan Bahan Lawak: Penghinaan Terhadap Islam


Kenapakah perkara ini boleh berlaku....fikir-fikirkan..perkara tersebut merupakan satu bentuk penghinaan dan mempunyai tujuan merendah-rendahkan martabat agama Islam di mata masyarakat Barat. Kenapakah tiada satu pihak pun yang tampil membuat bantahan sedangkan video ini telah ditonton oleh berjuta penonton  seantero pelusuk dunia. Bangkitla wahai Umat Islam sesungguhnya banyak golongan yang cuba menghancurkan kita.....

Perkara terkutuk tersebut adalah bertujuan untuk menimbulkan kemarahan masyarakat terhadap umat Islam secara tidak langsung, melalui klip tersebut juga jelas menampakkan ketidapuasan hati individu-individu yang terlibat terhadap pelakon yang sedang bersolat.


4 comments:

  1. saya tak fikir islam atau umat islam akan terjejas kerana yg buat tu org kafir. mudah mudahan mereka mendapat hidayah kelak dan org yg tonton akan timbul simpati pd islam dan akan timbul rasa ingin tahu ttg islam mudahan mereka juga dpt hidayah. yang lebih bahaya pada islam dan umat islam ialah bila org yg mengaku islam sendiri yg menghina islam spt yg banyak berlaku dinegara kita malaysia ni...k.

    ReplyDelete
  2. setiap penghinaan walaupun dalam darjah yang dianggap sesetengah pembaca kecil, namun perkara tersebut perlu dibendung, saya tak percaya orang kafir akan rasa simpati dengan Islam selepas tgok video ni malah akan terus mempelekehkan Islam adalah...namun diharap umat islan sedarlah banyak golongan munafik walaupun sesama Islam.. yang cuba terus menerus menghancurkn Islam.

    ReplyDelete
  3. kita kena berpikir matang sikit..lgpun,kita bukan umat islam.kena pandai bersabar.biar Allah s.w.t semuanya..

    ReplyDelete